Jak być skutecznym w kontakcie telefonicznym z klientem?
O efektywnym nawiązywaniu kontaktu telefonicznego
Jak mówić, by się wyróżnić, czyli o technikach wywierania wpływu przez telefon
Jak sprawić, żeby klient „połknął” haczyk?
Jak zwiększyć swoją sprzedaż?
Które informacje są kluczowe w sprzedaży i jak je zdobyć od klienta?
Skuteczne przedstawienie oferty, czyli jak i o czym mówić klientowi?
Dlaczego warto zamykać sprzedaż i jak to robić?
Jak umiejętnie zbijać zastrzeżenia i obiekcje klienta?
Zastrzeżenia i obiekcje – szansa czy zagrożenie dla sprzedaży?
Jak je wykorzystać w sprzedaży?
Algorytm skutecznego zbijania obiekcji klienta
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka cookies